RCEP (I)

U primu ghjornu di u 2022, l'Accordu di Partenariatu Economicu Cumpresu Regiunale (RCEP) hè intrutu in vigore, chì marca u sbarcu ufficiale di u mondu più pupulatu, ecunomicu è cummerciale, è a più putenziale zona di liberu cummerciu.RCEP copre 2,2 miliardi di persone in u mondu, cuntendu circa 30 per centu di u pruduttu domesticu grossu (PIB) mundiale.U primu batch di paesi chì entra in vigore include sei paesi ASEAN, è ancu a Cina, u Giappone, a Nova Zelanda, l'Australia è altri quattru paesi.A Corea di u Sud si uniscerà in vigore u 1 di ferraghju. Oghje, "attesa" hè diventata a voce cumuna di l'imprese in a regione.

Ch'ella sia per lascià più merci straniere "entranu" o aiutà più imprese lucali "esce", l'impattu più direttu di l'entrata in vigore di RCEP hè di prumove l'evoluzione accelerata di l'integrazione ecunomica regiunale, portà mercati più larghi, un megliu. l'ambiente cummerciale di u palazzu è l'opportunità di cummerciu è d'investimentu più ricchi per l'imprese in i paesi participanti.
Dopu à l'entrata in vigore di RCEP, più di u 90 per centu di e merchenzie in a regione ghjunghje gradualmente à zero tariffi.In più di questu, RCEP hà fattu disposizioni pertinenti in u cummerciu di servizii, investimentu, diritti di pruprietà intellettuale, e-commerce è altri aspetti, chì guidanu u mondu in tutti l'indicatori, è hè un accordu ecunomicu è cummerciale cumpletu, mudernu è di alta qualità chì cumpletamente. incarna u beneficu mutuale.I media ASEAN anu dettu chì RCEP era "u mutore di a ripresa economica regiunale".A Cunferenza di e Nazioni Unite per u Cummerciu è u Sviluppu crede chì RCEP "darà un novu focusu nantu à u cummerciu mundiale".
Stu "novu focus" equivale à un colpu di rinfurzà u core per l'economia glubale in lotta cù l'epidemie, aumentendu significativamente l'economia glubale è a fiducia in a ricuperazione.


Tempu di posta: 06-Jan-2022