RCEP (II)

Sicondu a Cunferenza di e Nazioni Unite nantu à u Cummerciu è u Sviluppu, i tariffi bassi stimuleranu quasi 17 miliardi di dollari in u cummerciu trà i membri di RCEP è attraeranu alcuni paesi non membri per traslassi u cummerciu à i Stati membri, prumove in più di quasi 2 per centu di l'esportazioni trà i Stati membri, cù un valore tutale di circa $ 42 miliardi.Fate chì l'Asia orientale "diventà un novu focusu di u cummerciu glubale".

Inoltre, a Radio Voice Tedesca hà infurmatu u 1 di ghjennaghju chì cù l'entrata in vigore di RCEP, i barrieri di tariffu trà i Stati partiti sò stati significativamente ridotti.Sicondu u Ministeru di u Cummerciu di a Cina, a proporzione di i prudutti di tariffu zero immediata trà a Cina è l'ASEAN, l'Australia è a Nova Zelanda hè più di 65 per centu, è a proporzione di i prudutti cù tariffu zero immediata trà a Cina è u Giappone righjunghji rispettivamente u 25 per centu. è 57%. I stati membri di u RCEP ghjunghjeranu in fondu u 90 per centu di i tariffi zero in circa 10 anni.
Rolf Langhammer, un espertu di l'Istitutu di l'Ecunumia Mundiale à l'Università di Kiel in Germania, hà dettu in una entrevista cù Voice of Germany chì, ancu s'ellu RCEP hè sempre un accordu cummerciale relativamente pocu, hè enormu è copre una quantità di grandi paesi di fabricazione. ."Dà i paesi di l'Asia-Pacificu l'uppurtunità di ritruvà cù l'Europa è di ottene a dimensione di u cummerciu intraregionale cum'è u mercatu internu di l'UE.


Tempu di post: 13-Jan-2022