L'e-commerce in u mercatu di l'Asia Sud-Est hè in piena attività (I)

Attualmente, u mudellu di i mercati di e-commerce transfrontalieri maturi in Europa è in i Stati Uniti tende à esse stabile, è l'Asia Sudueste cù una crescita elevata hè diventatu un mercatu di destinazione impurtante per u layout diversificatu di parechji e-commerce transfruntier cinese. imprese d'esportazione.

Dividendu incrementale di 100 miliardi di dollari

L'ASEAN hè u più grande partenariu cummerciale di a Cina, è u cummerciu elettronicu transfruntier B2B conta più di 70% di a scala tutale di l'affari di e-commerce transfruntier di a Cina.A trasfurmazioni digitale di u cummerciu furnisce un sustegnu impurtante per u sviluppu di l'affari bilaterali di e-commerce transfruntier.

Al di là di a scala esistente, l'incrementu di 100 miliardi di dollari di u mercatu di e-commerce di u Sudeste Asiaticu apre una più grande imaginazione.

Sicondu u rapportu publicatu da Google, Temasek è Bain in u 2021, a scala di u mercatu di e-commerce in l'Asia Sudueste duppierà in quattru anni, da $ 120 miliardi in 2021 à $ 234 miliardi in 2025. U mercatu di e-commerce lucale hà da guidà globale. crescita.L'e-conamy di l'Istitutu di Ricerca prevede chì in 2022, cinque paesi di l'Asia sud-est si classificheranu trà i primi deci in u tassu di crescita globale di e-commerce.

U tassu di crescita di u PIB previstu più altu ch'è a media globale è u grande saltu in a scala di l'ecunumia digitale anu stabilitu una basa solida per u voluminu cuntinuu di u mercatu di e-commerce in l'Asia Sudueste.U dividend demugraficu hè u fattore chjave.À u principiu di u 2022, a pupulazione tutale di Singapore, Indonesia, Malesia, Filippine, Tailanda è Vietnam hà righjuntu circa 600 milioni, è a struttura di a pupulazione era più ghjovana.U putenziale di crescita di u mercatu duminatu da i ghjovani cunsumatori era estremamente considerable.

U cuntrastu trà i grandi utilizatori di shopping in linea è a bassa penetrazione di e-commerce (e transazzioni di e-commerce contanu a proporzione di vendite totali di vendita) cuntene ancu u putenziale di u mercatu per esse sfruttatu.Sicondu Zheng Min, presidente di u putere di Yibang, in u 2021, 30 milioni di novi utilizatori di shopping online sò stati aghjunti in l'Asia Sud-Est, mentre chì u tassu di penetrazione di e-commerce locale era solu 5%.Comparatu cù i mercati di e-commerce maturi cum'è a Cina (31%) è i Stati Uniti (21,3%), a penetrazione di e-commerce in l'Asia Sud-Est hà un spaziu incrementale di 4-6 volte.

In fattu, u mercatu di e-commerce in boom in l'Asia Sudueste hà benefiziu assai imprese d'oltremare.Sicondu una recente indagine di 196 imprese d'esportazione di e-commerce transfrontalieri chinesi, in u 2021, 80% di e vendite di l'imprese indagate in u mercatu di l'Asia Sud-Est anu aumentatu di più di 40% annu in annu;Circa u 7% di l'imprese indagati anu ottenutu una crescita annu di più di 100% in vendite in u mercatu di l'Asia Sud-Est.In l'indagine, u 50% di e vendite di u mercatu di l'Asia sud-est di l'imprese rapprisentanu più di 1/3 di e so vendite totali di u mercatu d'oltremare, è u 15,8% di l'imprese consideranu l'Asia Sud-Est cum'è u più grande mercatu di destinazione per u cummerciu elettronicu transfruntier. esportazioni.


Tempu di post: Jul-20-2022