Felicitazioni calde à SHANDONG HUIYANG INDUSTRY CO., LTD passanu l'auditu di certificazione forestale FSC è appruvatu per u novu certificatu FSC.

Felicitazioni calde àSHANDONG HUIYANG INDUSTRY CO., LTDPassà l'auditu di certificazione forestale FSC è appruvatu per u novu certificatu FSC.

A certificazione forestale, cunnisciuta ancu com'è certificazione di legnu, hè un strumentu per utilizà i meccanismi di u mercatu per prumove a gestione forestale sustenibile è ottene scopi ecologichi, suciali è ecunomichi.Per a certificazione forestale, unu pò migliurà u spaziu di sviluppu di l'imprese stessu, l'altru hè di aumentà u vantaghju cumpetitivu, attraversu u rinfurzamentu di a gestione di basa è a gestione ambientale di l'imprese per mantene o aumentà a parte di u mercatu, mentre chì pudendu pruduce prudutti differenziati, u terzu hè per rinfurzà l'imaghjini suciale di l'imprese, aiutà l'imprese à allargate i canali internaziunali, ottene più supportu, è quartu, rinfurzà a gestione di basa è a gestione ambientale di l'imprese.

SHANDONG HUIYANG INDUSTRY CO., LTDhè cum'è una fabbrica certificata FSC per più di 9 anni.

L'ottenimentu successu di u certificatu di certificazione FSC significa chì a cumpagnia hà passatu i principii è i normi di aspetti ambientali, suciali è ecunomichi stipulati da FSC, mette un bonu stock in a catena di fornitura, cumprà materie prime cù marca di certificazione FSC, evità di cumprà prudutti da arbre in periculu. spezie o abbattimenti illegale, è assicuranu à i cunsumatori chì i prudutti venenu da e fureste chì rispondenu à i bisogni suciali, ecunomichi è ecologichi di e generazioni prisenti è future, è sustene ancu Greenpeace.

Per un bellu pezzu,SHANDONG HUIYANG INDUSTRY CO., LTDaderendu à u cuncettu di fà i prudutti di legnu più ecologicu, ecologicu, sanu, i so prudutti cù a so qualità eccellente è un bonu serviziu, favuritu da i nostri clienti.

In u futuru, a cumpagnia hà sviluppatu vigorosamente a causa di a prutezzione di l'ambiente verde, per a prutezzione di l'ambiente per cuntribuisce a so propria forza.

A catena di supervisione di a cumpagnia copre una gamma completa di prudutti, i prudutti sò venduti in casa è à l'esteru à u stessu tempu.

Cum'è un detentore di certificatu FSC, Accoltamu tutti i nostri amichi è clienti in u mondu per verificà u nostru certificatu FSC in u situ ufficiale FSC:http://info.fsc.org/.

muffa


Tempu di Postu: Dec-16-2020