A settimana di e-Commerce 2022 di a Cunferenza di e Nazioni Unite nantu à u Cummerciu è u Sviluppu hè stata tenuta in Ginevra da u 25 à u 29 d'aprile. L'impattu di u COVID-19 nantu à a trasfurmazioni digitale è cumu l'e-commerce è i tecnulugii digitali cunnessi ponu prumove a ricuperazione hè diventatu u focu. di sta riunione.L'ultimi dati mostranu chì malgradu u rilassamentu di e restrizioni in parechji paesi, u rapidu sviluppu di l'attività di e-commerce di i cunsumatori hà continuatu à cresce significativamente in 2021, cù un aumentu significativu di e vendite in linea.
In 66 paesi è regioni cù dati statistici, a proporzione di shopping online trà l'utilizatori di Internet hè aumentata da 53% prima di l'epidemie (2019) à 60% dopu l'epidemie (2020-2021).Tuttavia, a misura in quale l'epidemie hà purtatu à u rapidu sviluppu di e shopping online varieghja da paese à paese.Prima di l'epidemie, u livellu di shopping in linea in parechji paesi sviluppati era relativamente altu (più di 50% di l'utilizatori di Internet), mentre chì u tassu di penetrazione di l'e-commerce in a maiò parte di i paesi in via di sviluppu era bassu.
L'e-commerce in i paesi in via di sviluppu hè in accelerazione.In l'Emirati Arabi Uniti, a proporzione di l'utilizatori di Internet chì compranu in linea hè più di radduppiata, da 27% in 2019 à 63% in 2020;In Bahrain, sta proporzione hà triplicatu à 45% da 2020;In Uzbekistan, sta proporzione hè aumentata da 4% in 2018 à 11% in 2020;A Tailanda, chì hà avutu un altu tassu di penetrazione di e-commerce di i cunsumatori prima di u COVID-19, hà aumentatu di 16%, chì significa chì da u 2020, più di a mità di l'utilizatori di Internet di u paese (56%) farà shopping in linea per a prima volta. .
I dati mostranu chì trà i paesi europei, a Grecia (+18%), l'Irlanda, l'Ungheria è a Romania (+15% ognunu) anu avutu a crescita più grande.Unu di i mutivi di sta diffarenza hè chì ci sò grandi differenzi in u gradu di digitalizazione trà i paesi, è ancu in a capacità di vultà rapidamente à a tecnulugia digitale per riduce u caosu ecunomicu.I paesi menu sviluppati in particulare anu bisognu di sustegnu in u sviluppu di e-commerce.
Tempu di Post: 18-May-2022