DEPA (II)

Sicondu i rapporti di i media, DEPA hè custituitu da 16 moduli tematichi, chì copre tutti l'aspettu di u sustegnu di l'economia digitale è u cummerciu in l'era digitale.Per esempiu, sustene u cummerciu senza carta in a cumunità cummerciale, rinfurzà a sicurità di a rete, prutegge l'identità digitale, rinfurzendu a cooperazione in u campu di a tecnulugia finanziaria, è ancu i prublemi di preoccupazione suciale cum'è a privacy di l'infurmazioni persunali, a prutezzione di i cunsumatori, a gestione di dati, a trasparenza è a gestione di dati. apertura.

Certi analisti credi chì DEPA hè innovativu in quantu à u so cuncepimentu di cuntenutu è a struttura di tuttu l'accordu.Frà elli, u protocolu modulare hè una caratteristica maiò di DEPA.I participanti ùn anu micca bisognu di accettà tutti i cuntenuti di DEPA.Puderanu unisce à qualsiasi modulu.Cum'è u mudellu di puzzle di blocchi di costruzione, ponu unisce parechji moduli.

Ancu DEPA hè un accordu relativamente novu è hè chjucu in grandezza, rapprisenta una tendenza à prupone un accordu separatu nantu à l'ecunumia digitale in più di l'accordi di cummerciu è investimenti esistenti.Hè u primu arrangementu di regula impurtante nantu à l'economia digitale in u mondu è furnisce un mudellu per l'arrangementu istituzionale di l'economia digitale globale.

Oghje, l'investimentu è u cummerciu sò sempre più presentati in forma digitale.Sicondu u calculu di Brookings Institution

U flussu transfruntieru di dati glubale hà ghjucatu un rolu più impurtante in a prumuzione di a crescita di u PIB glubale chì u cummerciu è l'investimentu.L'impurtanza di e regule è l'arrangiamenti trà i paesi in u campu digitale hè diventata sempre più prominente.U risultatu di u flussu transfruntieru di dati, u almacenamentu digitale lucalizatu, a sicurità digitale, a privacy, l'anti-monopoliu è altri prublemi cunnessi anu da esse coordinati da regule è norme.Dunque, l'ecunumia digitale è u cumerciu digitale diventanu più è più impurtanti in l'attuali regule è arrangiamenti ecunomichi glubale è regiunale, è ancu in u sistema di guvernanza ecunomica glubale.

U 1 di nuvembre di u 2021, u Ministru di u Cummerciu Cinese Wang hè andatu à mandà una lettera à u Ministru di u Cummerciu è di l'Esportazione di New Zealand] Growth O'Connor, chì, in nome di a Cina, hà dumandatu formalmente à a Nova Zelanda, u depositariu di u Partenariatu Economicu Digitale. Accordu (DEPA), per unisce à a DEPA.

Prima di questu, secondu i rapporti di i media u 12 di settembre, a Corea di u Sud hà iniziatu ufficialmente a prucedura di unisce à DEPA.DEPA attrae applicazioni da Cina, Corea di u Sud è parechji altri paesi.


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022